Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

  • 02 Feb 2012 11:39
Η G4S συμμετείχε στην 4η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η G4S με ιδιαίτερη χαρά συμμετείχε στην 4η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που διοργανώθηκε από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών. 

Το Ελληνικό Iνστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός ο οποίος ιδρύθηκε το 2004 με την υποστήριξη 37 πολυεθνικών, μεγάλων Ελληνικών εταιριών και επιστημονικών φορέων που λειτουργούν στην Ελλάδα.

Κοινή πεποίθηση των ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη.

Η Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι μια από τις πολλές δραστηριότητες του Ινστιτούτου και κατά τη διάρκεια αυτής πραγματοποιούνται μια σειρά από case studies, workshops και panels που διοργανώνονται από τα μέλη του.  

Η G4S ως νέο μέλος του ΕΙΕΠ συμμετείχε τόσο με την παρουσία στελεχών της σε επιλεγμένα case studies ή workshops, όσο και με την παρουσίαση ενός case study με θέμα την Ολική Ποιότητα στην Εξυπηρέτηση Πελατών της G4S.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου με τη συμμετοχή 20 στελεχών από τα μέλη του Ινστιτούτου.