Συνέδριο Εξυπηρέτησης Πελατών

  • 05 Dec 2012 15:29
Η G4S στο 7ο Ετήσιο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), σε συνεργασία με τη Boussias Communications, διοργανώνει το 7ο Ετήσιο Ελληνικό Συνέδριο Κορυφής στην Εξυπηρέτηση Πελατών, "Managing a challenging future" την Τρίτη 18 Δεκεμβρίου, στο Athenaeum Intercontinental.

Η G4S συνεισφέρει στο Συνέδριο, με τη συμμετοχή του κ. Παναγιώτη Κοντολέων, Γενικού Διευθυντή Κλάδου Αεροπορικών & Επανδρωμένων Υπηρεσιών, ο οποίος θα συμετέχει στο CEOs panel, σε ένα διάλογο προσωπικοτήτων του Συνεδρίου.

Μέσω του Συνεδρίου, Ανώτατα Διευθυντικά Στελέχη θα καταθέσουν τις εμπειρίες τους και τις απαιτήσεις τους, από την Οργάνωση Διαχείρισης Πελατών, για το κυνήγι των δεικτών και στόχων, για τις επενδύσεις, για τις αναγκαίες προσαρμογές και ευελιξίες, για την ευθυγράμμιση των δραστηριοτήτων customer service με τους γενικότερους εταιρικούς στόχους Πωλήσεων και Κερδοφορίας, για τη μεταξύ τους συνεργασία και τις περιοχές βελτίωσης.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συνέδριο στο www.customerserviceconference.gr